تصمیم سازی | Decision Making

تصمیم سازی تجاری با مدل تایدا (TAIDA)

مدل های تصمیم سازی,مدل های تصمیم گیری,تصمیم سازی استراتژی محور,تصمیم سازی سازمان,مدل تایدا,مدل,TAIDAمدل تصمیم سازی تایدا,مدل تصمیم سازی TAIDA,

نباید انتظار داشت نخستین تصمیمی كه در ارتباط با موضوعات تجاری یا کسب و کار به ذهن ما وارد می شود از هر نظر ایده‌آل باشد، بلكه باید جرأت داشت و تلاش نمود كه تصمیم نهایی را با هدف دستیابی به 75% صح

تصمیم سازی تجاری با مدل تایدا (TAIDA)

تصمیم سازی تجاری با مدل تایدا (TAIDA) 599

نباید انتظار داشت نخستین تصمیمی كه در ارتباط با موضوعات تجاری یا کسب و کار به ذهن ما وارد می شود از هر نظر ایده‌آل باشد، بلكه باید جرأت داشت و تلاش نمود كه تصمیم نهایی را با هدف دستیابی به 75% صحت و مناسبت، طراحی و اجرا نمود. مدل تصمیم سازی تایدا (TAIDA) که عنوان آن در حقیقت ترکیبی از حروف اول پنج واژه ی انگلیسی است، شیوه‌ایی استاندارد را معرفی می کند که با استفاده از آن می توان به نگرشی درست در زمینه ی تصمیم سازی تجاری دست یافت. آنچه در این مدل تصمیم سازی حائز اهمیت است، رعایت گام های متوالی آن است. اما تایدا دقیقاً چیست و چه مراحلی دارد؟

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !

تصمیم سازی