تصمیم سازی | Decision Making

دانلود مقاله ترجمه شده درباره برنامه و مدیریت استراتژیک

استراتژی,راهبرد,مدیریت,مدیریت استراتژیک,مدیریت راهبردی,آموزش مدیریت,مدیریت آموزش,مدیریت اجرایی,برنامه استراتژیک,برنامه راهبردی,ترجمه,مقاله,مقاله ترجمه شده,دانلود,دانلود ترجمه,ترجمه آماده,

فرآیند «اجرا» برای اعلام یک نوآوری راهبردی بزرگ، گامی حیاتی است که بیشتر اوقات در اجرای موفقیت آمیز برنامه راهبردی نادیده گرفته می شود، به ویژه زمانی که ...

دانلود مقاله ترجمه شده درباره برنامه و مدیریت استراتژیک

دانلود مقاله ترجمه شده درباره برنامه و مدیریت استراتژیک 52

عنوان مقاله انگلیسی:
Launching the strategic plan: a critical but missing piece of strategic management education and practice

 

عنوان مقاله به فارسی:
اجرای برنامه راهبردی: بخشی مهم اما مفقود در آموزش و اجرای مدیریت راهبردی

 

موضوعات مقاله:
استراتژی، راهبرد، مدیریت، مدیریت استراتژیک، مدیریت راهبردی، آموزش مدیریت، مدیریت آموزش، مدیریت اجرایی، برنامه استراتژیک، برنامه راهبردی 

 

نویسنده:
Kenneth D. Cory

 

عنوان ژورنال:
STRATEGY & LEADERSHIP

 

سال انتشار: 2023

 

متن انگلیسی این مقاله در 6 صفحه با فرمت پی دی اف (PDF) و ترجمه فارسی آن در 10 صفحه با فرمت ورد (Word) قابل دانلود است.
مقاله دارای یک نمودار است که با دقت و جزئیات کامل به فارسی ترجمه شده و در قالب یک فایل پاورپوینت و یک فایل تصویری طراحی و به همراه ترجمه ارائه شده است.

 

Abstract:

The “launch” process for announcing a major strategic initiative is an often overlooked step in the strategic plan that is critical to its successful implementation – especially when the plan involves substantial changes to a company’s existing structure or business model. One reason is that executives and employees of most companies rarely have a great deal of experience managing impactful strategy announcements or the processes that make a plan’s launch more efficient and effective. As executives who have experienced a successful major launch have learned, this activity is the first impression that stakeholders have of any changes the company will be making to its new business model, which businesses, regions or departments will receive increased or decreased financial support and the degree of urgency and prioritization the company is attaching to its new program. Effective management of the launch is particularly important for organizational stakeholders – some of whom may be losing their jobs as a result of the new plan. Other employees may see their budgets cut and their status reduced, while others will be publicly recognized as the foundational pillars upon which the company is betting its future success.

 

ترجمه فارسی چکیده:
فرایند «اجرا» برای اعلام یک نوآوری راهبردی بزرگ، گامی حیاتی است که بیشتر اوقات در اجرای موفقیت‌آمیز برنامه راهبردی نادیده گرفته می‌شود، به‌ویژه زمانی که برنامه شامل تغییرات بنیادین در ساختار موجود سازمان یا مدل تجاری آن باشد. یکی از دلایل این نادیده‌انگاری این است که مدیران و کارکنان بیشتر سازمان‌ها به‌ندرت تجربه چشمگیری در زمینه مدیریت اعلام راهبردهای تأثیرگذار یا فرایندهایی دارند که اجرای یک طرح را کارآمدتر می‌سازند. آن گونه که مدیران اجرای موفقیت‌آمیز یک راهبرد را تجربه کرده و آموخته‌اند، این فعالیت نخستین برداشتی است که ذی‌نفعان از هرگونه تغییری در مدل کسب‌وکار سازمان خود خواهند داشت. هدف از ایجاد این‌گونه تغییرات در کسب‌وکارها، مناطق یا بخش‌های کاری، جلب حمایت مالی و افزایش آن باتوجه‌به میزان فوریت و اولویت‌بندی است که سازمان در برنامه جدید خود در نظر می‌گیرد. مدیریت کارآمد اجرای راهبرد به‌ویژه برای ذی‌نفعان سازمان مهم است، زیرا شاید برخی از آنها شغل خود را بر اثر اجرای طرح جدید از دست بدهند. سایر کارمندان نیز ممکن است شاهد کاهش بودجه و نزول جایگاه خود باشند، درحالی‌که دیگران به‌عنوان ستون‌هایی شناخته می‌شوند که سازمان موفقیت آینده خود را مرهون آنها می‌داند.

 

برای خرید و دانلود فوری مقاله و ترجمه آن روی نماد "پرداخت آنلاین" در زیر کلیک کنید. چند لحظه پس از پرداخت به صفحه دانلود متصل خواهید شد. بااین‌حال، برای دریافت لینک دانلود، حتماً یک آدرس ایمیل معتبر وارد کنید. در صورت نیاز به راهنمایی، روش پرداخت را مطالعه کنید.

 

تصمیم سازی