دانلود مقاله ترجمه شده درباره مراکز خرید و مدیریت آن ها

عنوان انگلیسی مقاله: Towards defining shopping centres and their management systems

 

عنوان فارسی مقاله: به سوی تعریف مراکز خرید و سامانه های مدیریتی آن ها

 

موضوعات مقاله: مدیریت بازرگانی، پژوهش بازرگانی، بازاریابی، بازار پژوهی، مراکز خرید، انواع مراکز خرید، مدیریت مراکز خرید، مراکز تجاری، انواع مراکز تجاری، تعریف مراکز خرید، مجتمع های تجاری، انواع مجتمع های تجاری، تعریف مراکز خرید، مدل های مراکز تجاری، سیستم های مراکز خرید، سامانه های مراکز خرید، سیستم های مراکز تجاری، سامانه های مجتمع های تجاری، چیدمان صنوف، ترکیب مستأجران، سرمایه، تأسیسات تجاری

 

نویسندگان: Michael Pitt & Zairul N. Musa

 

نام ژورنال: Journal of Retail & Leisure Property

 

ناشر: Palgrave Macmillan

 

سال انتشار: 2008

 

متن انگلیسی این مقاله در 17 صفحه با فرمت پی دی اف (PDF) و ترجمه فارسی آن در 25 صفحه با فرمت ورد (Word) قابل دانلود است.

Abstract:

Today, the subject of shopping centres is more complex than ever. In many ways, their complexities are in terms of size, type and characteristics. Consequently, the formats of shopping centre have often been confused with their identities. This is due to the fact that the industry has grown and evolved so much that the existing classifications are no longer adequate. In today’ s world, the roles of shopping centres can be seen from different perspectives, that is, as a place of business, as a property and as an investment. Shopping centre managers need to understand these perspectives before developing their own objectives and policies in managing their shopping centres. Having an excellent management team is no longer enough if the management systems are not effective. This will raise further issues in the areas of managing properties and facilities or in managing tenant mix within the shopping centres. Shopping centre managers should, however, take these issues as a challenge in order to improve the existing systems. This paper attempts to provide an overview of shopping centres and their management systems to gain a general understanding of the background of shopping centres.

Keywords: Retail catchments, GIS, Huff model, Town centre hierarchy, Attractiveness score

ترجمه فارسی چکیده:

امروز، مبحث مراکز خرید پیچیده تر از هر زمان دیگری است. این پیچیدگی تا حد زیادی مربوط به اندازه، نوع و ویژگی های مراکز است. در نتیجه شکل و نوع مراکز خرید بیشتر با تعریف آن ها اشتباه گرفته می شود. بدین دلیل که این صنعت به اندازه ای رشد و تکامل یافته که دسته بندی حاضر پاسخگوی وضع آتی نیست. در دنیای امروز، مراکز خرید نقش های مختلفی بازی می کنند؛ محلی برای کسب و کار، به عنوان املاک و مستغلات و یا سرمایه گذاری. مدیران مراکز خرید، پیش از هر گونه سیاست گزاری و تبیین هدف در مدیریت مرکزشان نیازمند درک این مفاهیم اساسی هستند. چنانچه سامانه مدیریت در یک مرکز کارآمد نباشد، داشتن یک تیم مدیریت کار آزموده و عالی به تنهایی کافی نیست. این امر به معنای تأکید بیشتر بر اهمیت مدیریت املاک و مستغلات و مدیریت ترکیب مستأجران در مراکز خرید است. مدیران مراکز خرید به منظور ارتقای سامانه ی کنونی مرکزشان باید این موارد را به عنوان یک چالش در نظر بگیرند. در این مقاله تلاش گردیده مروری اجمالی بر مراکز خرید و سامانه های مدیریتی آن ها به منظور درک عمومی دورنمای این گونه مراکز شود.

 

کلیدواژه ها: مرکز خرید، انواع مراکز خرید، مدیریت مراکز خرید، سامانه های مدیریتی، سرمایه و تأسیسات، چیدمان صنوف

 

قیمت: 20000 تومان

 

برای خرید و دانلود فوری مقاله و ترجمه آن روی نماد "پرداخت آنلاین" در زیر کلیک کنید. در صورت نیاز به راهنمایی، روش پرداخت را مطالعه کنید.

 

توجه : تمامی حقوق برای تصمیم سازی محفوظ است.

نظرات ارسال شده

    نام
    ایمیل (منتشر نمی‌شود)
    وبسایت
    :) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
    کد امنیتی
    رفرش
    کد امنیتی
    نظر خصوصی
    مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]

تصمیم سازی