دانلود مقاله ترجمه شده درباره آینده ارتباطات بازاریابی

عنوان انگلیسی مقاله:

 Inner drives: Is the future of marketing communications more sustainable when using backcasting?

 

عنوان فارسی مقاله: محرک های درونی: آیا آینده ارتباطات بازاریابی با استفاده از گذشته نگری پایدارتر است؟

 

موضوعات مقاله: بازاریابی، آینده پژوهی، ارتباطات بازاریابی، حرفه بازاریابی، پایداری (sustainability)

 

کلیدواژه ها: گذشته نگری، پایداری، ارتباطات بازاریابی، پروژه های مشارکتی

 

نویسندگان: Alexandra Koves and Gabor Kiraly

 

عنوان ژورنال: Futures

 

سال انتشار: 2021

 

متن انگلیسی این مقاله در 11 صفحه با فرمت پی دی اف (PDF) و ترجمه فارسی آن در 29 صفحه با فرمت ورد (Word) قابل دانلود است.

 

جدول و نمودار موجود در مقاله با دقت و به طور کامل ترجمه شده اند.

 

Abstract:

In 2018 a marketing communications firm decided to do a participatory backcasting project involving all their local members of staff to see what the future might bring in marketing communications. The exercise led to a unique knowledge accumulation process that has substantial research relevance. Unintentionally, this backcasting revolved around the role of marketing communications in transforming business to an ecologically sustainable and socially just modus operandi. While presenting the results of this action research, on the one hand this paper aims to provide inputs to reorienting marketing communications from its undignified status in sustainability efforts to something that supports sustainability transitions in society. On the other hand, it aims to contribute to the methodological discourses on backcasting. While it has been long established that backcasting is an adequate tool to address sustainability issues, this project suggests that participatory backcasting as a methodological framework has its own inner drives that lead to responsible and sustainable mind-sets even without such framings. These inner drives may have to do with the nature of utopian thinking, and the psychological safety and intellectual independence it provides.

 

ترجمه فارسی چکیده:

در سال 2018، یک شرکت ارتباطات بازاریابی تصمیم گرفت پروژه ای را برای گذشته نگری مشارکتی شامل همه اعضای محلی و کارکنان خود اجرا کند تا ببیند آینده چه چیزی را ممکن است برای ارتباطات بازاریابی به ارمغان آورد. این تمرین به یک فرایند انباشت دانش منحصر به فرد انجامید که از اهمیت پژوهشی بالایی برخوردار است. گذشته نگری پیرامون نقش ارتباطات بازاریابی در تبدیل کسب و کار ناخواسته به یک زیست بوم پایدار و به لحاظ اجتماعی صحیح انجامید. از یک سو، این مقاله قصد دارد ضمن ارائه نتایج این اقدام پژوهی، ورودی هایی را برای بازسازی ارتباطات بازاریابی و برون رفت از وضعیت نامشخص کنونی ارائه دهد و از تلاش ها و تحولات پایداری در جامعه پشتیبانی کند. از سوی دیگر، هدف آن کمک به گفتمان های روش شناختی در زمینه گذشته نگری است. در حالی که مدتهاست ثابت شده که گذشته نگری ابزاری مناسب برای پرداختن به موضوعات پایداری است، این پروژه نشان می دهد که گذشته نگری مشارکتی به عنوان یک چارچوب روش شناختی، محرک های درونی خود را دارد که حتی بدون چنین چارچوب بندی هایی نیز می تواند به ذهنیت های مسئولانه و پایدار بیانجامد. این محرک های درونی ممکن است به ماهیت تفکر آرمانی و ایمنی روانشناختی و استقلال فکری مربوط باشند.



قیمت: 50800 تومان

 

برای خرید و دانلود فوری مقاله و ترجمه آن روی نماد "پرداخت آنلاین" در زیر کلیک کنید. در صورت نیاز به راهنمایی، روش پرداخت را مطالعه کنید.


توجه : تمامی حقوق برای تصمیم سازی محفوظ است.

نظرات ارسال شده

    نام
    ایمیل (منتشر نمی‌شود)
    وبسایت
    :) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
    کد امنیتی
    رفرش
    کد امنیتی
    نظر خصوصی
    مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]

تصمیم سازی