دانلود مقاله ترجمه شده درباره کارآفرینی در کشورهای در حال توسعه

عنوان انگلیسی مقاله:

Digital entrepreneurship in developing countries: The role of institutional voids

 

عنوان فارسی مقاله: کارآفرینی دیجیتال در کشورهای در حال توسعه: نقش خلأهای نهادی

 

موضوعات مقاله: کارآفرینی، کارآفرینی دیجیتال، فناوری اطلاعات، کارآفرینی در کشورهای در حال توسعه، کارآفرینی در هند

 

کلیدواژه ها: کارآفرینی، مؤسسات، شرکت های کوچک، کشورهای در حال توسعه، فناوری دیجیتالی، باز بودن

 

نویسندگان: Jonas Soluk, Nadine Kammerlander, Solomon Darwin

 

عنوان ژورنال: Technological Forecasting & Social Change

 

سال انتشار: 2021

 

متن انگلیسی این مقاله در 13 صفحه با فرمت پی دی اف (PDF) و ترجمه فارسی آن در 27 صفحه با فرمت ورد (Word) قابل دانلود است.

 

جداول و نمودار موجود در مقاله با دقت و به طور کامل ترجمه شده اند.

 

Abstract:

Entrepreneurship is often considered a key means to tackling the ongoing challenge of poverty among the rural populations in developing countries. We study how drawing on the support of various stakeholders—specifically family, community, and business partners—helps overcome institutional voids and foster entrepreneurship in Indian microenterprises. We also examine how the adoption of digital technologies—e.g., in the form of smartphone apps—can strengthen those relationships. By surveying more than 1,000 microentrepreneurs in rural India, we find that both the families and communities (in particular self-help groups) of entrepreneurs have a positive and significant effect on entrepreneurship that is strengthened when digital technologies are used. Support from business partners, however, is negatively associated with entrepreneurship.

 

ترجمه فارسی چکیده:

کارآفرینی بیشتر ابزاری کلیدی برای مقابله با چالش مداوم فقر در میان جمعیت روستایی در کشورهای در حال توسعه تلقی می شود. در این تحقیق، بررسی می کنیم که چگونه جلب حمایت از ذینفعان مختلف - به ویژه خانواده، جامعه و شرکای تجاری - به رفع خلأهای نهادی و تقویت کارآفرینی در شرکت های کوچک هندی کمک می کند. همچنین بررسی می کنیم که چگونه استفاده از فناوری های دیجیتال - برای نمونه، برنامه های تلفن های هوشمند - می تواند این روابط را تقویت کند. با بررسی بیش از 1000 کارآفرین خُرد در روستاهای هند، متوجه می شویم که هم خانواده ها و هم جوامع کارآفرین (به ویژه گروه های خودیار) تأثیر مثبت و قابل توجهی بر کارآفرینی دارند و این تأثیر با استفاده از فناوری های دیجیتال تقویت می شود. با این وجود، به نظر می رسد حمایت از شرکای تجاری با کارآفرینی ارتباط منفی دارد.

قیمت: 50800 تومان

 

برای خرید و دانلود فوری مقاله و ترجمه آن روی نماد "پرداخت آنلاین" در زیر کلیک کنید. در صورت نیاز به راهنمایی، روش پرداخت را مطالعه کنید.


توجه : تمامی حقوق برای تصمیم سازی محفوظ است.

نظرات ارسال شده

    نام
    ایمیل (منتشر نمی‌شود)
    وبسایت
    :) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
    کد امنیتی
    رفرش
    کد امنیتی
    نظر خصوصی
    مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]

تصمیم سازی