تصمیم‌سازی | Decision Making

دانلود پاورپوینت کتاب Everyone’s Problem Solving Handbook – فصل 1

اسلاید,دانلود اسلاید,ترجمه,کتاب,فصل کتاب,دانلود پاورپوینت,ارائه,تصمیم,تصمیم گیری,تصمیم سازی,حل مسئله,خلاصه کتاب,پاورپوینت,پاورپوینت کتاب,پاورپوینت درسی,پاورپوینت آموزشی,پاورپوینت دانشجویی,Everyone’s Problem Solving Handbook,Michael Kelly,PowerPoint,

کتاب دستنامه حل مسئله همگانی نوشته مایکل کلی به بخشی از شکافی که از آموزش ما سرچشمه می‌گیرد، به‌ویژه موضوع مخوف ریاضیات می‌پردازد. پاورپوینت فصل اول آماده است.

دانلود پاورپوینت کتاب Everyone’s Problem Solving Handbook – فصل 1

دانلود پاورپوینت کتاب Everyone’s Problem Solving Handbook – فصل 1 278

عنوان کتاب به انگلیسی:
Everyone’s Problem Solving Handbook 

 

عنوان کتاب به فارسی:
دستنامه حل مسئله همگانی

 

معرفی کتاب:
کتاب دستنامه حل مسئله همگانی نوشته مایکل کلی به بخشی از شکافی که از آموزش ما سرچشمه می‌گیرد، به‌ویژه موضوع مخوف ریاضیات می‌پردازد. این کتاب با معرفی ابزارهایی برای تصمیم گیری علمی به ما می آموزد به جای اینکه از مشکلات دنیای واقعی ناامید شویم، باید از ابزارهای مورد نیاز برای حل آنها آگاهی داشته باشیم. 

 

ابزارهایی که در این کتاب معرفی شده اند با در نظر گرفتن نیازهای امروز ارائه شده اند. این ابزارها  را می توان به راحتی درک کرد و برای کمک به حل مشکلاتی که روزانه با آن روبرو هستیم، از آنها استفاده کنیم. مثال های زیادی برای کمک به این موضوع در کتاب گنجانده شده است. ابزارهای پیشنهادی کتاب در قالبی ارائه شده اند که به خوانندگان این امکان را می دهد از این کتاب به عنوان مرجع و در عین حال راهی برای توسعه مهارت ها استفاده کنند.


 

محتوای پاورپوینت:
پاور پوینت فصل اول این کتاب با عنوان "شیوه نوین تفکر" شامل 31 اسلاید با طراحی جذاب است که از روی متن اصلی به فارسی ترجمه شده اند. عناوین اسلایدهای موجود در این پاورپوینت عبارتند از:


 

شکاف
چه چیزی را باید بدانیم؟ 
مطالعه موردی
دانش فرآیند
ابزارهای بهبود کیفیت چه چیزهایی هستند؟
مثالی از نمودار پارتو
نمونه
چگونه بخشی از تغییر باشیم؟
آنچه می توانید از استفاده از ابزارها انتظار داشته باشید
آشنایی و ادراک
آزمون و خطا
توجه به جزئیات
کاربردها
افزودن به پایگاه دانش تان
رویکردی متفاوت
احساس قدرت
نتیجه گیری
منبع

 

برای خرید و دانلود فوری پی دی اف متن اصلی و پاورپوینت فارسی فصل اول کتاب  Everyone’s Problem Solving Handbook روی نماد "پرداخت آنلاین" در زیر کلیک کنید. چند لحظه پس از پرداخت، به صفحه دانلود متصل خواهید شد. با این حال، برای دریافت لینک دانلود، حتماً یک ایمیل معتبر وارد کنید. در صورت نیاز به راهنمایی، لطفاً روش پرداخت را مطالعه کنید.

 

تصمیم سازی